3 dagar sen...

Jag skrev blogg senast. Kan bero på att jag har haft finbesök ifrån skåne. :D Robin (bertil) och Gustav (guzz) har varit här i helgen och förgyllt min närvaro. Mkt mkt trevligt måste jag säga. Även omdet blev ganska mkt dyrare än jag hade räknat med tyvärr. Men det är smällar man får ta. Jag hade ändå inte haft råd med att betala mina räkningar så. Ska man bli fattig ordentligt kan man lika gärna bli det med stil. :D

Har legat länge och analyserat mina insatser på krogen under helgen. Har haft riktigt roligt men jag undrar lite varför jag är så kass på att flörta irl. Oavsett om det är hemmafest lr krogen. Tror det har att göra med att ajg inte känner mig riktigt trygg i mig själv, samt att jag alltid vill att personer ska tycka bra om mig. Är rädd för att bli ratad och utsstött, Typ mobbad fast ändå inte. Känns jobbigt faktist. Därför gillar jag att gömma mig bakom datorn när jag kopplar på charmen. För om den inte skulle funka så är det bara att koppla ner internet och göra ngt annat en stund. Man blir lixom lite anonym. Sen så kan jag själv välja vad flickan ska se av mig. Både utsida och insida. 
Jag får helt enkelt försöka hitta ngn som lär mig hur man gör. För just nu skulle jag vilja kramas. Mysa framför en film. Kanske till o med hångla lite. Visst gärna lite sex oxå men det känner mindre viktigt än kramar och fysisk kontakt just nu. Känna ngns huvud mot min bröstkorg.

Vet att jag skrev i förra inlägget att jag sökte en slav. Tyvärr har jag inte kontanter att betals er med (här somna jag igår.

Nej nu borde jag hoppa ur sämgen med mitt mega stånd och fixa med lite skit så blir inte denna dagen så jobbig.
Sen undrar ja? varför man alltid drömmer så trevliga drömmar när man inte kan somna om ?

Kram Joel

Kommentarer
Postat av: Gillian Chung

very intersting site ..congratulation..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback