Afraid of the future...

Jag det är jag. Av många anledningar. Varför undrar ni? Undrar jag oxå lite. Men skolan, mina tänder, min ekonomi, min tur (otur) i kärlek, min familj, mina vänner. Finns mkt jag går omkring och oroar mig över. Mkt som jag kanske inte borde tänka på egentligen men jag tänker nog lite för mkt ibland. Borde gå mer på känsla. Som men en flicka som bor här i karlstad. Jag är nyfiken och lite intresserad. Men jag vet inte riktigt hur jag ska flörta upp henne. Är inget bra på sånt. Om det det inte är via datorn. Då är det inga större problem. Men när jag träffar henne så är det som jag fryser till. Är rädd för att göra fel, säga ngt dumt, eller bete mig konstigt. Vilket gör att jag blir ännu mera rädd och nervör att det ska rinna ut i sanden. Samtidigt så vet jag inte hur seriöst jag är ute efter och iof inte hur seriöst hon är ute efter. Som jag skrivit i tidigare bloggar så var det länge sen jag hade sex senast. Veckan efter midsommar 2006 närmare bestämt så det är ett par månader sen. Så jag har gått tillbaka till den policyn jag hade när jag var oskuld. Jag vill inte ha sex första gången med en tjej när hon är onykter. Eller första kvällen iaf. Är hon onykter och vill följa med hem/ha med mig hem så visst kan vi sova tillsammans. Men vill hon knulla får hon visa det på morgonen. För jag vill inte vakna bredvid ngn som tittar på mig och tänker kvart i 2 ragg. (tror jag skrivit det här innan men ändå) Vilket nog är ett ganska konstigt tankesätt för en kille. Vi killar ska ju vilja sätta på allt på två ben med ett hål lixom. För på ngt sätt verkar det vara dom killarna som har det tankesättet som får just det. Knulla. Fanns en tjej jag nu betraktar som typ polare som jag berättade att jag var attraherad av på fyllan. Men hon var mer intresserad av en annan snubbe. Som mindre än en vecka efteråt stod och taffsade på en annan tjej och försvann en bra stund med. Så jag kanske är lite för snäll. Lite för mesig. Jag vet inte. Bara hoppas att det finns en flicka för mig där ute som vill ligga sked med mig en söndag och se på kassa filmer. Prata skit om folk i allmänhet och bara umgås lixom. Vill ha en bra tjejkompis man kan mysa med. En kk+ typ. Men en kk+ är inte det lättaste att skaffa då det innebär ungefär samma sak som ett förhållande fast utan alla krav och begränsningar. Inte så att jag inte vill bli kär och så men jag vet inte om mitt psykiska tillstånd är världens bästa just nu för att kasta sig djupt in i en relation. Men jag vill ju kramas lixom. Så mitt dilemma är inte det lättaste.

Ser hur mkt jag fått ihop och det känns skönt. Kanske jag kan få min spärr att släppa lite så jag får ur mig lite av det som tyngt mig den senaste tiden. Ska iof spara lite tills på måndag och jag ska till läkaren. Så jag får lite sömntabletter och lite annat godis kanske. Eller så han iaf förstår allvaret i min situation och hjälper mig ta mig ur det.

Sitter här med Takida och Queen i lurarna. På ngt sätt så skriver jag bättre med lite deppig musik i mig. Det blir lite som en nyckel på ngt sätt. Bästa Takida låten att skriva till är nog Reason To Cry och Queen låten är självklart Show must go on.

Vad vill jag mer skriva om?

Borde tvätt och städa här hemma. Har nästan inga rena kläder kvar men jag har inte riktigt fått tummen ut att fixa tvätttid. Får sätta upp en imorgon så kan jag ju städa samtidigt som jag tvättar. Istället för att sitta vid datorn och spela spel eller kolla på tv. Jag fastnar ju så lätt. Är man kille så blir ju rörliga bilder så intressanta förstår ni tjejer. Det är därför vi inte riktigt kan slita oss eller höra vad ni säger när ni pratar med oss och vi tittar på tv. Det har inget med att det ni säger är totalt ointressant eller rent av tråkigt. Utan allt beror på tvn. :P

Måste ta tag i mitt fotande oxå. Har ett gäng bilder från spontanfyllan i kameran jag ännu inte lagt in i kameran som jag borde göra. Samt ta tag i Färjan så vi får fotat lite bilder. Har ett par bra platser i huvet. Sen så vet att det finns fler söta flickor i karlstad jag gärna skulle vilja fota men det får vänta lite. Först Färjan. Och du som läser om du vill bli fotad får du gärna säga till så får vi se om vi kan lösa det. Bilder jag tagit finns på
www.myspace.com/xjcwx

Nej nu ska jag avbryta mitt skrivande för detta inlägg iaf. Kanske kommer mer inatt. Är ju inte direkt trött då jag sovit hela eftermiddagen och kvällen. (jävla tandvärk)

Puss i ljumsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback