Det här är en blogg om ingenting

Sitter här och känner mig sådär äckligt pizzamätt som man bara kan bli på pizza. Kanske säger sig självt men ändå. :P Borde ha gjort massor idag egentligen men det blev som sagt pizza och sitta och kolla på hockey. Tråkigt att LHC vann så överlägset, men det var en hel del snygga mål och ett riktigt roligt Modo mål. :P

Imorgon så är det skärtorsdag. Då kommer Bertil och Guzz upp och umgås med mig. Lite tråkigt bara att alla utom Sebbe har åkt hem över påsk. Men jag tror vi löser festandet ändå. Det brukar ju aldrig vara något problem för oss lixom. Satan vad jag har saknat dom. Synd att dom inte kunde vara fler som kom upp och festa men förstår att det inte går. Får försöka förhandla till mig ett bra sommarjobbsschema så jag kanske åka ner över en helg till min pojkar och flicks där nere.

Så imorgon efter min föreläsning blir det ner på stan och köpa ris, köttfärs, flänsost, ett flak öl, s-video kabel och ngt mer kanske. Samt kolla om det finns ngn bra tvätttid så jag kan tvätta lite kläder. Har ju ingen annan som gör det åt mig tyvärr. :S Vill du ha jobbet som flickvän lr slav så är jobbet ledigt. Skicka bara in ett cv med meriter. :P

Nej nu pallar jag inte skriva mer. Vet att jag borde kunna bubbla ur mig ett par sidor typ men känner inte för det just nu. Har tappat lite bloggmotivation. :S Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Aline

Suger kuk att inte ha blogglust, men som allt annat kommer det tillbaka :)
Jag kan gärna ta jobbet som slav mot en si sådär 70 kr/timmen :) MEN jag har en förmåga att färga mina kläder i en del olika nyanser, så då får du räkna med rosa kallingar och sånt.

Glad Påsk själv! PUSS

Postat av: Annarki

själv är jag carbonaramätt. sådär som man bara kan bli när man ätit carbonara. bahh!
jag kan ta jobbet för 69 kr/timmen, bara för att du är du. =)

glad påsk!

2007-04-06 @ 13:57:24
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Joel

Flickor. Det tråkiga är att jag räknade med betalning i natura. Men skulle man räkna om det i värde rent penga mässigt så kan man säga att det är 200 kr timmen. :D Fortfarande intressant? :P

2007-04-06 @ 15:12:40
URL: http://thegreatpretender.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha, du e makalös Joel :) Hoppas helgen med boysen blir najs! Önskar jag hade kunnat vara där!

Glad påsk!

2007-04-06 @ 17:48:56
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Aline

anna: ditt jävla sexfreak. du tänker då inte på annat... "69"... hmpfr.

2007-04-07 @ 11:41:27
URL: http://svetlana.blogg.se
Postat av: Dominicmargrete

Follow your dreams, you can reach your goals.

2008-11-03 @ 11:34:40
URL: http://dominicmargrete.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback