Jävla drömmar...

Drömde åter igen drömmar jag inte vill drömma. När man vaknar efter en sån dröm känns det jävligt skumt och lite patetiskt. Hatar att drömma om mitt ex. Sen så var inte nattens dröm som dom vanliga drömmarna om henne. Dom innehåller oftast mys eller lite sex men inte nattens. Nattens innehöll mest halvbråk och att hon var besviken på mig för att jag inte hörde av mig när jag kom hem lite sent. I drömmen bodde vi i garaget på första huset jag bodde i på villagatan. Jätteskumt. Hatar när hon hoppar in i drömmarna. Jag menar det har varit slut mellan oss ett bra tag nu och vi kommer nog aldrig hitta tillbaka till varandra igen. Det är inte så att jag är kär i henne fortfarande. Det hade varit riktigt tragiskt men på något sätt kan jag inte få ur henne ur mitt under medvetna. Faan. Vet inte vad jag ska göra åt det. Förhoppningsvis får jag lite sömntabletter av läkaren på måndag när jag ska dit. Så får vi hoppas att man inte drömmer på sömnpillren. Det hade varit skönt.

Nej nu ska jag ut och röka och ta en värktablett mot tandvärken. Ikväll blir det supa. Behöver jag nu...


Kommentarer
Postat av: Mikailmaryam

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback