With a pain inside.

Mamma ringde mig idag och berättade att hon äntligen fått tag i en läkartid efter många om och men. Så på måndag ska jag dit klockan 14. Ska faktiskt bli skönt att få lite proffs hjälp. Så kanske jag kan ordna upp det här. Får hoppas det iaf. Har en del i skolan jag måste ta tag i oxå. Men det får vi göra nu i veckan. Så jag får fortsätta lixom.

Har inte sovit inatt pga av tandvärk. Jag vet att jag inte ska köpa godis men på ngt sätt så kunde jag inte låta bli. Dragé ägg lixom. Det är ju så gott. Men det fick jag ju lida för senare sen. Var mindre kul och inte alls värt det men shit happens i guess. Har ju köpt mig ibumetion nu så nu borde jag klara av det.

Har föresten lyckats lösa hur man får in filmer från youtube. :D Så kommer nog i fortsättningen ha med lite filmer då och då. Och jag vet att jag inte har gjort några serietidningsbilder på länge, men det kan ha att göra med att minbloggskrivarnerv krånglar. Men jag hoppas det kommer lösa sig snart..



Kommentarer
Postat av: Runemathilda

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback