Nobody

Känner mig som en nobody och vill vara ngns somebody. Men just nu så har jag som sagt ingen tur på den fronten. Är killen som alla tjejer vill vara polare med istället. Och visst jag är hellre polare med tjejerna än att inte vara ngt alls / ett fylle hångel som man går över på andra sidan gatan när man möter. Men jag vill kramas. Jag skiter just nu i sexbiten. Det funkar ju inte för mig just nu ändå. Men ligga och kramas. Bli kliad på ryggen. Smekt i håret. Ha ett huvud på bröstkorgen och fingrar som trippar över magen. Vakna upp med ngn på armen som trycker sin rygg emot mig. Nån att spela biljard med. Gå på bio. Dela på en pizza och sen ligga jättemätt i soffan och inte orka byta kanal för dosan ligger 10 cm för långt bort.

Faan jag vill bli kär och galen...

Men till dess är jag och förblir jag en nobody....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var det bästa inlägget jag läst på länge...
Jag kan känna igen mig i dig, fast jag är tjej.

2007-08-29 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback