Say what?

Ibland blir man överumplad. Och så undrar man vad som försigår i hjärnan hos sig själv och hos andra.

Vaknade inatt efter en mkt märklig dröm. Det märkliga var inte allt konstigt som hände utan vilka som var med i drömmen. Hade nämligen besök i hjärnan av en tjej jag inte tänkt på på säkert över 2 år. Mkt märkligt. För att ge henne ett smeknamn så får vi kalla henne Fröken Freon. (intern skämt sedan högstadiet, kommer inte ens ihåg hur det starta) Hon är iaf en tjej jag var olyckligt kär i under i stortsett hela högstadiet. Otroligt vacker och intelligent tjej. Det roliga med hela den olyckliga kärlekshistorien är den att jag skrev en massa kärleksbrev på den tiden med dikter och så. Samt sjöng även en sång skriven till henne för henne med kören. Och jag har ingen som helst sångröst. Men ändå. Sen fick jag reda på att hon varit iväg på ett fotomodells uppdrag. Och nästa gång jag träffade henne så kom hon fram och sa tack. För vad undrade självklart jag. Jo tack vare dina brev och så så tog jag mod till mig och skickade in bilder till en modell agentur. Och fick jobb så snart ser du mig som omslag på en parfym. Ville bara du skulle veta att jag inte hade fått för mig att testa ngt sådant utan dig.

Men när doften väl kom ut och jag såg den så köpte jag tyvärr inte ngn och nu finns den inte kvar. Och jag vet att jag har en massa kvinnliga läsare. Så om ni har kvar eller hittar en Date Sport. (den med en söt blondin med fint leende som spelar volleyboll) Ta en bild på den och maila mig. Eller om jag kan få köpa den av er. Kan vara kul att ha som minne. ([email protected])


Nu till andra förbryllande saken. Förstår mig inte riktigt på fröken fisk. Efter att ha varit frånvarande och inte verkat vara direkt intresserad. Men så idag så när jag handlade av henne så fråga hon om jag ville vänta kvar för hon skulle stänga sin kassa så kunde vi ta en cigg. Och visst jag väntade. Sen rökade vi och hon frågade vad jag skulle göra ikväll och så. Jag svara att jag skulle glo på film och ta det lugnt.. Hon skulle nog oxå ta det lugnt. Vi tjöta vidare en del om vad som skulle hända till helgen och vad. Sen kom en polare gåendes så vi ställde oss och prata alla tre. Sen ringde hennes telefon och ngn polare prata om ngn film hon oxå ville se. Sen gick polaren för att handla mat så vi sa hejdå alla tre och gick åt vart sitt håll.
Nu till det som får mig att tänka efter lite extra. Hade jag föreslagit att vi skulle slänga på en film ihop, vad hade jag fått för svar? inte för att jag tror det hade varit på ngt mer än vänskaplig nivå men ändå. Jag vill gärna bli bättre polare med henne för hon har egenskaper som jag känner igen mig i. Så jag vet att vi skulle kunna ha det jävligt kul ihop som polare. Men men. Ska inte tänka så jävla mkt. Jag har tillräckligt mkt i tankarna just nu.

Ja just det ja.. Jag kanske får en framtid med att sälja färg. Arbetsförmedlingen ringde idag och frågade om dom fick lämna ut mitt namn, cv och nummer till en färgbutik i Lidköping som sökte personal på heltid. Självklart! Hellre vänta svar från 2 butiker än vara helt utan jobb. Och just nu har jag ju Jysk i skara en tid till. (iaf veckan ut och 1 dag nästa vecka vad jag vet)

Nej nu blev det långt..

Kram kram Joel

Kommentarer
Postat av: Kimruna

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback