4 saker

Hittade en lista i en blogg här när jag sprang omkring. 4 saker:

4 saker jag ser fram emot:
Våren
När jag kommer ikapp min ekonomi
Att bli kär igen
Att träffa mamma och roger

4 saker som irriterar dig:
Min egen rastlöshet
Folk som inte vågar säga ifrån
Fj0rTisSprÅkeT
När jag inte får som jag vill

4 saker jag säger ofta:
Jaha?
Jag mår bra.
Tjenare!
Godnatt.

4 saker jag gör varje dag:
Skriver/läser blogg
Vaknar
Går på toa
Dricker vatten

4 saker jag har på mig dagligen:
Underkläder
Mössa (iaf dom senaste 2 veckorna)
Byxor
Tröjja

4 saker jag rör varje dag:
Datorn
Kylskåpet
Rumsdörren
Spolknappen på toa

4 personer jag vill träffa oftare:
Mamma
Skånefolket
Fredrik
Emily

4 band/artister jag har sett live:
Kent
Gotma
The Sounds
E-type

Kommentarer
Postat av: Daniallilly

Site was very helpful. thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback