En liten lista om mig

Madde gjorde en lista i sin blogg för ett tag sen där hon utmanada alla att skriva en egen lista som var lika lång som ens ålder där man berättade saker som folk möjligtvis inte visste. Så här är min lista.

1. Jag kallade mig själv Trollunge när jag var liten
2. Jag var mobbad under hela min grundskoletid
3. Jag har ljugit mer än jag önskar för folk jag älskat
4. Jag tänder mest på blickar och kyssar
5. Jag är en obotlig romantiker
6. Jag har försökt ta mitt liv mer än en gång. Men alltid ångrat mig halvvägs och avbrutit
7. Jag har sagt jag älskar dig och inte menat det
8. Jag har aldrig spytt dagen efter en fylla
9. Jag började inte röka förrän efter jag var 18 år
10. Jag har knarkat
11. Jag har sett ett ufo (kanske 2)
12. Jag har gråtit så mkt att jag trott att mina ögon skulle torka ut
13. Jag klarar mig inte utan internet eller mobiltelefon mer än 4 dagar i sträck
14. Jag är rädd för att aldrig hitta kärleken igen
15. Jag har inte haft sex sedan veckan efter midsommar 2006
16. Jag har aldrig brytit en ben eller opererat mig
17. Jag har inte betalt räkningarna den här månaden
18. Jag har haft sex samtidigt som det var folk i samma rum
19. Jag har problem med att sova
20. Jag har slutat röka fler gånger än jag kommer ihåg. Men alltid börjat igen.
21. Jag har stulit pengar av mina föräldrar
22. Jag är konflikträdd
23. Jag har varit förlovad

Så nu går utmaningen vidare. Din tur att berätta om dig själv.


Kommentarer
Postat av: sofie

åh gud vad roligt! jag älskar listor!

2007-02-11 @ 22:09:26
Postat av: Ragnarlone

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback