F is for FAILURE

Gick in och kollade hur det gick för mig i förra kursen.
Climb Och där står ett stort fett U. Känns inget vidare. Frågan om jag verkligen hör hemma på universitetet blir ju inte direkt mindre. Jag kanske inte är en sån person som ska läsa vidare. Jag kanske är en sån person som ska sitta hemma i en liten jävla lägenhet, leva på socbidrag, vara singel och dö i förtid vid 45?

Men det är inte så jag tänker tillbringa resten av mitt liv. Ska faan fixa det här. Ordna upp ekonomin, fixa skolan och det här med kärlek tror jag löser sig själv i slutändan.

Nu ska jag ta och fixa lite käk (havregrynsgröt) och slänga mig framför tvn och försöka somna. Skola imorgon. Och jag vill faan inte missa mer nu. För om jag får ett U till så är det inte säkert jag får läsa vidare till hösten. Och får jag inte det så kan jag lika gärna dö...

Fuck off and eat your apples!







Up? Down?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback