Fest i korridoren

Blev en liten spontanfest i korridoren idag.you called
Och min enda öl är redan slut. Kan inte hjälpa det men känner mig lite utanför. Vill vara med och ha roligt men det känns konstigt att sitta med och titta på när dom andra dricker utan att dricka själv. Hade varit okej om jag själv valt att vara nykter men det har jag ju inte. Väntar på min sista maskin tvätt så jag får på mig ett par rena jeans. Ska ner till studentpuben och köra ett musikquiz sen efter 21. Kanske träffar någon där som är snäll nog att bjussa på en bira. Det märker vi.
Annars har dagen varit lugn. Har ätit lite rostade mackor och så samt spelat lite cs med bandit och grabbarna. Riktigt roligt.

Men det jag saknar mest en dag som denna är en söt flicka att krama och ha roligt med. Men det kommer nog tids nog. När man inte letar det är då man hittar dom största guldklimparna.

Nej jag ska väl gå ut och vara med en stund till iaf. Kram kram Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback