I trusted you...

Är sjukt besviken. På mig själv. Skulle vara i skolan klockan 13 idag för att göra lite arbete till en redovisning jag har imorgon. Och självklart försover jag mig. Vaknar 15:20. Känns bra. Hur faan ska jag kunna behålla ett framtida jobb med mina sömnvanor. Eller matvanor för den delen? Har havregrynsgröt som enda födokälla fram tills på fredag då jag får pengar. Pengar som alla egentligen borde gå till räkningar då jag ligger lite efter men måste köpa lite mat samt unna mig ngt litet iaf. Typ en fylla. Sen går resten till räkningar. Känns otroligt obra. :S Men vad ska man göra? Jag kan lixom inte gå ut och råna en bank direkt. Även om det kanske hade löst mina problem om jag inte åkte fast. Men med min klantighet så hade jag säkert gjort det oxå. Och det är det inte värt.

Nej nu ska jag sätta mig och fördriva lite tid med ngt spel eller lägga mig framför en film.
It's such a boring day...

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag är lite besviken jag med :P

2007-02-19 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback