I want to break free

Förstår inte varför jag fortfarande drömmer om dig ibland. Det är inte friskt att göra det. Men då och då tittar du in i mina drömmar både på det ena och andra sättet. Inte alltid jag ser ditt ansikte men när jag vaknar känner jag att det var du som var med. Hade du sån inverkan på mig att mitt undermedvetna inte vill släppa dig. Faan.

När jag berätta om nattens dröm för Anna i korridoren så sa hon direkt. "Faan joel du behöver fitta" Och det behöver jag nog. Så jag får jobba lite för att skaffa det tror jag. Helst vill jag ju ha det i samband med ett förhållande och en chans att bli kär men för min egen skull ska jag nog mest köra på innan jag tappar förståndet helt. Har iaf lyckats hålla mig ifrån att klia när det har kliat. Vilket jag känner mig stolt över. Men ibland är det jobbigt.

Ska ut och diska snart jag. Sen blir det pulvermos och köttbullar till mat idag. :D Får ta det man har.

Sen ikväll ska jag till bunkern och hålla i poängjakten. Får se hur den går. Kan bli en hel del roliga saker som händer tror jag. :P

Nej nu ska jag avlsuta här. Även om jag skrivit mindre än vanligt. Men jag är hungrig och dissorienterad då blir det så. Btw mina kära läsare. Tycker ni om min logga?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nice logga :) la till dig på min sida. Ses sen
Kram Angel

Postat av: Sofie

nej joel, du behöver en dildo.

2007-02-03 @ 18:41:50
Postat av: Joel

Ja sofie. en dildo skulle lösa ALLT för mig. :D

2007-02-04 @ 04:44:15
URL: http://thegreatpretender.blogg.se
Postat av: Eskilmariann

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2009-12-11 @ 14:26:58
URL: http://eskilmariann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback