I want your girlfriend to be my girlfriend...

... to!

Sitter här och diggar Reel Big Fish. Så skön musik att man blir helt mysig på insidan. Man kan inte sitta still eller låta bli att le. Jag menar titlar som "I Want Your Girlfriend To Be Girlfriend To" "Ban The Tube Top" "Why Do All Girls Think They´re Fat" "She Has A Girlfriend Now" osv...
Man blir helt enkelt glad av dom. Men bästa festlåten är självklart Beer.

She called me late last night
To say she loved me so
It didn't matter anymore,
But I say she never cared
And that she never will
I'd do it all again
I guess I'll have to wait until then
If i get drunk well,
I'll pass out on the floor now baby
You won't bother me no more
If you're drinkin' well
You know that you're my friend
And I say I think I'll have myself a beer.
She called me late last night
To say she loved me, so..?
But I guess he changed her mind.
Well I should have known it wouldn't be all right
But I can't live without her
So I won't even try...
Maybe some day, I'll think of what to say.
Maybe next time I'll remember what to do,
She looks like heaven, maybe this is hell,
Said she'd do it all again
She'd promise not to tell!
If I get drunk well,
I'll pass out on the floor now baby
You won't bother me no more
(and she said) It's OK boy cause
You know we'll be good friends and I say
I think I'll have myself a beer.
Reel Big Fish - Beer

Reel Big Fish



Annars idag så har jag varit hemma från skolan. Hade huvudvärk och massa slem i halsen när jag vaknade i morses. Sen var väl dagens samtalsämne inte riktigt något nytt för mig. Det handlade om föräldrarperspektivet när det gäller droger. Och eftersom jag varit och hälsat på en god vän till mig medans denne varit på avgiftning så vet jag hur det är. Kanske inte exakt hur den mamman har det men jag har varit i kontakt med drogvärden från en utomståendes synpunkt.

Sen ikväll så var mamma och roger här med lite bröd. :D Så nu har jag iaf mackor och havregrynsgröt att äta fram till pengarna kommer. Inte för att jag kommer ha råd att köpa mat då pga av alla räkningar men förhoppningsvis får jag sålt kameran så det kanske börjar ordna upp sig. Men som det ser ut nu så ser det mörkt ut.


Gör ett sträck där då jag skulle vilja ta upp en sak jag tänkt på ett tag. Det är det här med sex. Varför är vårat samhälle så styrt av att stoppa in en penis i en vagina? Jag känner inte riktigt det behovet längre. Förmodligt för att det var så längesen sen jag knulla. Men jag kan inte riktigt komma ihåg hur det känns att vara inne i någon. Och eftersom jag inte kan komma ihåg det. Hur vet jag då att jag kan sakna det? Det är som om man inte ätit något på jättelänge så man har glömt bort hur det smakar. Då borde man ju inte kunna säga att man är sugen på att äta det. Men kan ha lust att äta det. Men sugen eller ha abstinens efter det tycker jag inte går ihop. Däremot känner jag ett himla sug efter att kramas, ligga med en tjej i famnen och se på film. Känna varm mjuk hud mot min. Men det är svårt att hitta någon att göra det med. Speciellt när man är fattig och inte har råd att gå ut på krogen eller råd att köpa öl till korridorsfester. Och mitt internetflörtande som jag varit expert på funkar inte alls längre. Men det kanske är bra. För om jag skulle prata med någon så skulle den säkert bo luleå eller något sådant och jag har deffinitivt inte råd med ett distansförhållande. Varken ekonomiskt eller emotionellt. Så det är nog lika bra. Och när det gäller flickor i allmänhet så visst finns det flickor jag tycker är intressanta men tror inte någon av dom är jättetänd på mig. Eller så är det jag som inbillar mig att dom inte är det för att flickor inte brukar vara det. Eller så tänker jag efter för mycket helt enkelt när jag bara borde slappna av och låta saker ha sin egna lilla gång.
Ska ju till Rumpan imorgon och fota Marcus och Erik när dom spelar så. Vem vet, kanske någon snygging hoppar på mig då? Drömma kostar inget. :P


Nej nu ska jag nog lägga mig och sova. Ska till skolan vid 8:30 imorgon. Tyckte vi iaf kunde ha lite sovmorgon så vi började vid 9. Men nej vi kör 8:30. Gaaah blir galen. Sitta där och disskutera ett fejkat fall av barn som far illa är visserligen intressant men ändå. Faan. Men måste göra det. Så jag inte får ett U i denna kursen oxå. Det hade varit katastrof. :S Måste fixa det jag har som rest oxå. Det är mkt egentligen. Sen borde jag skaffa ett extrajobb.
Livet har varit lättare och roligare. Men det kommer en dag då allt vänder. Det är jag övertygad om....

Natten natten på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

tackar så mkt!! nu är man fan gammal på riktigt...

Postat av: Elin

två år kvar till halvvägs till femtio...

2007-02-16 @ 23:35:24
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Elin

nja tycker om och tycker om... är ju bara det att man alltid tyckt att folk som är nära 25 är så himla vuxna, och jag känner mig verkligen inte så.. men är ju skönt att veta att så länge man är student så kan man iaf vara hur töntig som helst =)

2007-02-16 @ 23:56:13
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Elin

haha njaaa töntig kommer jag alltid vara, men nu har man liksom en helt okej förklaring till allt mysko man gör..

2007-02-17 @ 00:03:58
URL: http://iamelin.blogg.se
Postat av: Anna

tro på dig själv

2007-02-17 @ 14:30:24
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback