It felt nice

Blir lätt många bloggar när jag kollar på One Tree Hill och förlåt för att jag tjatar om serien. Ni ser på vad ni vill men JAG älskar serien. Gjorde något precis nyss som jag inte gjort på länge. Jag skämtade med folk och hade trevligt utan att ta på mig masken. Insåg det halvvägs in och jag kände hur det blev varmt inom mig. Hur jag log på insidan igen. Var riktigt skönt. :D
Det som fick det hela att skämta med varandra var att jag frågade för ett tag som om en viss flicka var singel eller inte. Och idag fick jag veta att hon är det. Och grabbarna som berätta det ska till henne idag på fest och fråga om jag skulle med. Men har varken alkohol eller cash till det. Sen har jag lite annat som jag tänkt lägga resten av kvällen på. Tänkte göra något åt min lejonman. Har ju fått smeknamnet Simba av Victor. Så jag tänkte jag skulle klippa bort det ikväll. Efter ett eller två avsnitt av One Tree Hill. har ju bara sett 12 avsnitt idag. (av 22) :P

Men ni mina trogna (men anonyma) läsare kan vara lugna. Tänker ta ett före och ett efter kort.

Btw. Mouth e min idol!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag är väl ändå ingen hemlig läsare?

2007-02-11 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback