Jaha nu då?

Har sett klart på säsong 3 nu. En hel säsong på mindre än 26 timmar. Snacka om att vara insnöad. Så nu blir det att börja på tankningen av säsong 4. Men jag väntar lite med det. Vill komma ikapp med mig själv först. Alla känslor, alla tankar, alla åsikter och allt annat. 
Att en serie med fictionella personer kan slita upp bröstkorgen på dig så och nudda ditt hjärta trodde jag aldrig. Men man lär sig något nytt varje dag. Men det spelar ingen roll hur rörd man blivit av något om man inte gör en förändring och försöker bli en bättre människa. Jag ska försöka. Det kommer inte bli lätt men livet är inte lätt. Varken för mig eller folket i OTH.

Idag ska jag ta hand om mig själv bara. Laga lite mat kanske. Lägga ut min digitala systemkamera på nätet. Fixa till håret så jag får bort dom udda hårstråna jag missade när jag klippte mig igår. Umgås med mina underbara korridor vänner.

Sen ska jag försöka att inte skriva lika många bloggar som det blev igår. Ändå hindrade jag mig själv från att skriva många gånger då min hjärna inte riktigt var på samma våglängd som mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du som är så kär i One tree hill borde absolut kolla in OC. Har säsong 1 och 2. Grymt bra serie med både humor, kärlek och smärta! Kram J

Postat av: Nudismus

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-11-25 @ 11:16:50
URL: http://nudismus.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback