Just a weekend in my taste

Fredagen har jag ju redan skrivit om så jag tänkte ta och skriva en rad om gårdagen.

Vaknade ju full och var onykter tills vi typ drog till Mini för att dricka lite öl. Hos Mini så blev det en pizza, lite öl som inte smakade så bra och sen lite porr på datan. Då det började kännas väldigt mycket som en korvfest så slängde vi på melodifestivalen för att se Kristian köra sina torra asroliga skämt, folk som sjöng om självbefläckelse och serien iaf jag ser fram emot att se, Lordi lordi. :D
När klockan närmade sig 23 tiden började vi vandra mot stan och glada ankan. Var ganska dåligt med folk på ankan denna kvällen så vi bestämde oss för att gå vidare. Jag ville självklart till Nöjes då många jag kände skulle dit medans mini och david ville till blue moon. Så vi delade på oss.  Väl på nöjes drack jag mjölk, dansade med Elin (som förövrigt skulle kunna tappa bort sitt huvud på fyllan om det inte satt fast) samt att jag var så nykter så jag insåg att man på krogen så ska man inte stå still på ett ställe för länge, man kan lätt fastna i det klibbiga golvet då. Sen vart det efterfest till klockan 6 typ med Yrrol och mina anekdoter om min födelse och saker jag tänkt på alldeles för länge. Var mycket trevligt.

Idag så blir det nog att ligga och titta på någon film om jag inte lägger mig framför One Tree Hill. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Samt att jag vill inte ligga själv och se på någon film. Trevligare med sällskap ju.

Aja duscha ska jag iaf göra nu. (nynnar: Åh, när ni tar sakerna i egna händer)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, så ni hade efterfest! Vi som tokletade efter några att festa med, och till och med ringde på er korridor. Dock så gick det ju slutligen bra med att styra upp en egen efterfest. OTH rockar!

Postat av: sofie

Haha, Kristian är för rolig. :p

2007-02-25 @ 21:27:28
Postat av: Kimrebecka

Very nice site!

2008-10-08 @ 08:23:08
URL: http://kimrebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback