Låt hjärtat vara med...

Sitter här framför datan när jag egentligen skulle behöva städa. Mor kommer imorgon med bröd till mig. Ska bli skönt att träffa mor igen. Saknar henne. Men som rummet mitt ser ut nu tänker jag inte släppa in någon annan än mig själv. Måste bli bättre på att hålla ordning omkring mig men just nu funkar det inte. Vet inte om det är för att jag har så mkt problem med det ekonomiska att jag itne vågar rota mig helt för jag är rädd för att förlora det. Drömde härromnatten att jag fick ett vräckningsbrev. Att jag skulle vara ur lägenheten på 24 timmar. Vaknade kallsvettig och sen var det svårt att somna om vill jag lova. Eller om jag bara inte riktigt har hittat mig själv i rummet. Har en idé om hur jag vill ha det men kommer behöva hjälp med att möblera om det så. Och när rummet ser ut som det gör så blir inte i det närmaste taget. Skulle vilja flytta ner sängen och garderoberna till nedervåningen och ha mitt "vardagsrum" på övervåningen istället. Tror det skulle funka jävligt bra. Men det märker vi när jag får tummen ur.

Annars idag har dagen varit ganska bra. Har varit intressanta lektioner i skolan idag. Även om förmiddagsföreläsningen kändes jävligt konstig. Mest för att våran lärare verkade så nervös av sig. Kändes inte som jag lärde mig så himla mycket av honom men det är väl så det ska vara. Eftermiddagen var högintressant med teater och efterföljande diskussion och föreläsning.

Just nu när jag borde städa så sitter jag ju här och lyssnar på skön musik. Kai Tracid - To many times. Lance Inc - Cold as Ice. Dj Lhasa - Super Tanz ( Verano's Punchy Radio Remix). Mork Oh - Let this party never end.

Borde flytta mig härifrån nu. När en barndomskompis frågar mig om jag är sjuk för att jag städar är det dags att ändra på sig...

Kommentarer
Postat av: Sofie

jihou, jag har kollat på en tv-inspelning idag. ville bara berätta det för dig! :D

2007-02-15 @ 01:27:01
Postat av: Liv

Har läst igenom din blogg lite och ville bara säga att jag gillar den :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback