Låt musiken fylla mitt tomrum

Sitter här med lite skön dunka dunka i öronen. Har inget speciellt som jag behöver göra idag så här direkt. Men skulle iof behöva göra skolarbete från förra kursen men känner mig inte motiverad att göra det. Kalla mig lat. Kalla mig vad satan du vill. Men jag pallar inte. Så istället sitter jag här och lyssnar på lite Basshunter (nej inte boten anna, den suger. Utan Moontrip och dom mer dansanta tidiga låtarna som han gjorde innan det handlade om att tjäna pengar) Kom precis på en sak jag borde skrivit med på min lista om saker ni säkert inte visste om mig. Att jag har hånglat med Basshunter. :P Hur som helst. Jag har långtråkigt. Och folket i korridoren har massa att göra. Och spela cs eller wow är jag inte riktigt sugen på. Skulle kunna fota mig själv då jag inte tagit några nya bilder på ett bra tag men har ett blåmärke på kinden som jag inte vet riktigt hur jag har fått. Så det skippar vi. Skulle kunna städa mitt rum men jag vet inte varför men det orkar jag inte heller.

jag vill göra något roligt helt enkelt. Har du något bra förslag (måste vara gratis) så säg gärna till!

Kommentarer
Postat av: Abdirahmangina

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback