Love is in the air...

... näe det är bara jag som släppt mig. Get over it!Heart

Sitter här bara en halvtimme innan den stora kärleksdagen. Överallt kommer det delas ut pussar och kramar och massa annat mys som jag oxå vill ha. Men det kommer väl antar jag. Har jag klarat mig så här länge så klarar jag mig en stund till. Vi pratade lite i korridoren om att typ se Titanic eller någon annan kärleksfilm men ju mer jag tänker på det ju mer vill jag se någon film som har så lite med kärlek att göra egentligen. Eller så vill jag hitta på något så man inte tänker på kärlek, sex eller pussas. Och jag som kille kan ju nästan erkänna att det är halvt omöjligt. Men det hade varit trevligt.

Jag får väl städa bort eftermiddagen och kvällen imorgon annars. Mamma och Roger kanske kommer hit på tisdagkväll. Med en massa bröd och förhoppningsvis lite annat smått och gått oxå. Men det märker vi. Går heldag imorgon med. :S Men det kommer nog förhoppningsvis vara intressant. En bra sak är att det är gratis frukost i studenternas hus imorgon. Tänkte svänga förbi där innan jag går på min föreläsning. Gratis är gott.

Annars idag har jag spelat en hel del cs med Bandit och pojkarna. Har varit riktigt roligt. Vunnit 2 pcw, förlorat 1 och spelat lika 1. Så det är inte helt värdelöst. Även om det får mig att känna mig lite datanörd. Men är man fattig och singel så är datorn ett bra sätt att underhålla sig själv på.

Nej man kanske skulle krypa ner framför tvn och slänga på någon film? Vad ska man se på ikväll då? Har ju så många dvdfilmer. Problemet är bara att jag sett alla typ 4 ggr och kan dom utantill. Men lite Austin Powers kanske inte vore helt fel? Eller varför inte Boondock Saints? lr Riddick? Vi får se vad det blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback