Otroligt onykter

Blev allt lite party igår. Var en sväng på rumpan och tävlade. Kom på en hedrande typ 10 plats. Men vi slog musik i siljan iaf. :D Även om det kostade mig en cider så är jag stolt över att slå dom iaf. Sen att Anna och Jessicas lag slog mitt har inte med saken att göra. Mitt lag hade iaf det bästa lagnamnet. "Chillicake is fucking dead"

Efter quizen så var det lite fest här hemma i korridoren. Var riktigt trevligt. Hockeyspel och nachos direkt från bordet. :P (bilder kommer) Sen gick jag på en efterfest hos Jessica och Anna på trio 10. Lite "Jag har aldrig" (som jag inte borde spela för jag får jämnt dricka) och massa trevligt. Där slutar mitt minne fungera men jag är glad ändå. Vaknade i min säng vid 2tiden idag utan minne hur jag tog mig hem.

Enda tråkiga med gårdagen var att jag lyckades slå fel pinkod 3 gånger så jag måste få tag i min pukkod innan jag kan få igång mobilen igen. :S Jobbigt men sånt är livet. Och ikväll är det party igen. Hem till Mini och dricka lite öl sen utgång. Men jag ska inte bli riktigt lika onykter idag utan målet ikväll är att få hångla lite. Det hade varit trevligt tycker jag.

Nej nu ska jag duscha sen ska jag lämna tillbaka ett glas jag tydligen fått med mig hem.

Synes i dimman sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, ja, jag hoppas att jag gjorde det. Jodå, utgång blir det allt. Jag skall nog aldrig mer lova något, för detta skulle vara min nyktra helg men ändå blir det en tvådagars! Vi kanske ses i dimman!! Tá tá!

Postat av: Anna

yeah! vi äger på quiz..! fest här ikväll igen om du känner för att komma förbi.. annars ses vi på nöjes senare!

tudiluu!

2007-02-24 @ 18:57:24
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback