Play the game


When you're feeling down and your resistance is lowsmoke
Light another cigarette and let yourself go


Är jobbigt att vara pank. Speciellt som rökare. Har snyltat cigg på Anna jävligt mycket senaste tiden. Och det kämms jag för. Tycker inte om att vara beroende av andra. Varken ekonomiskt eller via kärleksband. Det får mig att känna mig liten och förtryckt på något sätt. Kan inte riktigt förklara det. Men hur som helst så om man som rökare mår dåligt och inte har tillgång till cigg så mår man inte direkt bättre. Livet blir mycket jobbigare och minsta problemet blåses upp ur dess propotioner. Och jag hatar när jag blir sånn. Dessutom så blir jag grinig. Otålig. Får ännu sämre sömnvanor. Blanda dessa negativa saker med att jag har lite ont om mat så jag försöker klara mig på mindre mat om dagen än jag borde bara för att det är många dagar kvar tills det kommer pengar. Eller tills det att mor min kommer upp med bröd och förhoppningsvis lite annan mat.
  
Annars idag så blir det skola med massa diskussioner. Något jag tycker om. Det blir inte så jättemycket läsa som behövs då. Även om det krävs lite. Ska sätta mig och göra en uppgift tills på måndag. Borde inte vara jättesvårt hoppas jag. Men det måste göras.

Har inte sovit inatt heller. Försökte läsa lite ur liftarens för att få mig trött men jag tröttnade lite på att läsa den inatt (första gången någonsin) För jag visste precis vad som skulle hända på sidan efter. Så jag satte mig vid datorn och spelade lite cs. Gick inget bra. Sen är det en snubbe där som anklaga mig för wh för typ en vecka sen och nu skämtar om det varje gång jag dödar honom. Palla med sånna fjortisidioter. Så jag sluta spela. Satte mig och surfa porr. Men kände mig inte sugen på att runka. Så jag slängde på en film. Såg klart den. Begrundade den. Och berömde den för mig själv. Filmen var The Woodsman med Kevin Bacon. Klart sevärd film. Efter filmen satte jag mig och spelade lite WoW. Gick upp en level. Hittade till ett ställe jag letat efter och dog ett antal gånger. Men det är så det är att spela wow. Vad ska man göra.

Slutade spela nu för jag tänkte att snart ska jag iväg till skolan men kom precis på att läraren sa att vi började 9:15 idag, så vi hade lite sovmorgon. Kul. Ska man vara vaken utan att ha något att göra i minst en timme till. Jippie!

Nej nu får jag nog gå ut och göra lite käk för magen skriker och gör ont.


Btw. Hade varit trevligt av er som läser min blogg att kommentera med erat namn. Är ju lite nyfiken på vilka som är nyfikna på mig ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback