Stonecold Crazy

Har haft en ganska trevlig kväll ikväll. Missade dock skolan idag. Hade ingen lust alls att ge mig iväg. Så jag låg kvar när markus knacka på dörren. Vet inte hur jag ska göra imorgon. Känner fortfarande inte direkt för att ge mig dit. Speciellt inte när det är heldag och jag inte har mat så jag kan fixa en matlåda. Idag har jag till exempel bara ätit 4 varmkorvar som jag blev bjuden på under nollningen. Iof jag har ätit 2 daim oxå. Sen har jag fått lite öl av folk som var med ikväll.

Men nu till det jag känner att jag ville skriva av mig om ikväll. Kvällen avslutades ju på rumpan där tjejen jag träffade och flörtade med i måndags var. Hon var lika flörtig idag oxå men jag har fortfarande inte fått reda på om hon har pojke eller inte. Men hur som helst. Resten av dom jag kom dit med gick hem så jag var ensam kvar och jag ställde mig och dansa med några andra trevliga ekonomer när en blond ganska söt tjej började dansa mot mig och vara väldigt flörtig. Hade sett tendenserna till det tidigare under kvällen och nu nar jag tänker efter så fanns dom nog där redan i måndags. Det var något med hennes sätt att titta på mig. Men iaf när vi stod där och dansa så kände jag mig mer besvärad än glad över att hon flörta så med mig. Det var inte det att hon inte var söt för det är hon men kände inte för att hångla upp henne. Vilket jag lätt kunde gjort. Vet inte varför jag inte gjorde det. Hade det varit för 1½ år sen hade jag inte tvekat en sekund men känner att jag vill ha något mer. Jag vill ha ett förhållande. Jag vill ha någon att sitta och garva med framför en film mer än jag vill knulla. Har inte knullat sen typ midsommar så det är jävligt längesen nu. Och en del av  mig tycker att jag ska ta första bästa brud och bara köra för ibland så kommer det ju av bara farten, jag menar man får lite självförtroende så går det lättare med nästa tjej sen. Men jag vet inte varför jag känner att det är fel. jag vill hellre ha det emotionella planet just nu än det sexuella. Vilket vissa personer som känner mig väl förmodligen har svårt att tro då jag är en väldigt sexuell person. Jag använder sex för att få bekräftelse. Så jag vet inte om det är tillfällig sinnesförvirring eller bara det att jag börjar växa upp? Sen kan det ha något med att göra att båda mina två stora kärlekar är i förhållande som verkar bättre och mer underbart än det som jag delade med dom. Så jag vill kanske på något sätt gå ifrån det sättet jag var med dom och satsa mer på det runt sexet än själva sexet. Känns som jag skriver och säger emot mig själv i varannan mening men det är inte meningen att min nya blogg ska vara rationell och förstå bar. Den är mitt sätt att ventilera mina tankar.

Tror jag ska lägga ut adressen till den oxå. Måste bara få gjort loggan och hitta vart i textjungeln jag ska sätta in den.

Ska sätta mig och spela lite nu tror jag. Känna som jag behöver tänka på annat ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: mady

jag kan lägga upp loggan på mitt spray konto ^^ maila mej loggan och inloggningsuppgifter så fixar jag det ^^

Postat av: Sofie

Lilla lilla Joel :)

2007-02-01 @ 20:12:49
Postat av: mady

you're welcome ^^

2007-02-02 @ 02:16:32
URL: http://misadventure.blogg.se
Postat av: Teodorhege

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-26 @ 10:50:00
URL: http://teodorhege.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback