Time for some shuteye

Dags att lägga sig framför tvn och slå på filmen jag försökte se på igår men somnade ifrån. Visst jag har sett den säkert 20 ggr men jag älskar den. Rocky Horror Picture Show. Så underbar film. Gillar den mest för att den ger ifrån sig en sån skön känsla av att inte bry sig om vad man tycker. Var dig själv och som du vill. Låt andra ha sina jävla fördomar om dom vill. Sen är ju Tim Curry helt underbar som transvestit. Det självförtroendet alltså.
 

Rocky Horror


Tänkte även lägga in en av bilderna jag tog i fredagskväll/natt som jag lekt lite i photoshop med. Hade lite långtråkigt tidigare idag.


 Imorgon så blir det nog mest att ta det lugnt och göra så lite som möjligt. Samt att jag och Petter ska städa köket.

Natten på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi du gillar den vinkeln va :)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback