Tisdag.

Då är det tisdag idag då. Har skola mellan 13:15 till 16:00. Ganska skönt med sovmorgon. Lite tråkigt bara att jag vaknade vid 7 och knappt kunnat somna om sedan dess. Men det funkar. Funderar på om jag ska ta och göra mig lite mat innan jag går till skolan eller om jag ska äta när jag kommer hem. Fick ju till ett ganska gott recept igår. Även om det knappt kunde klassas som hundmat rent utseendemässigt. Pulvermos och vitabönor i tomatsås. Fick ju i mig näring iaf. Ikväll ska jag nog städa. Ser bara av att göra en överblick att jag har lite pant i rummet. Pant man kan köpa nudlar eller ngt annat för.

Och imorgon är det alla hjärtans dag. Jippie! (typ not) En dag då alla dom som är kära fjäskar för varandra och vi andra som är singlar känner oss misslyckade. Men sånt är livet. Om ngn vill kramas framför en film imorgon så säg till. I´m open for ideas.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu är du ju lite fattig dåmen annars så har du missat hela grejen med alla hjärtans dag. De kära sitter hemma och ugglar medans alla singlar går ut och super. Bästa dagen att hitta ragg på kan jag säga! /J

Postat av: Sofie

Lilla lilla Joel, jag är rädd för dig och ditt ätande, jag ska skicka pengar :P

2007-02-13 @ 22:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback