A scoolday without sleep

Visst är det jobbigt när man inte har kunnat somna när klockan börjar börjar närma sig typ 4 på natten och man vet att man har massa saker att göra dagen efter så det är ingen idé att lägga sig för då försover man sig? Välkommen till min värld. Har för övrigt sett klart på säsong 2 av one tree hill nu och känner ett stort behov av säsong 3 men det släpps inte förrän 070221. Vilket kanske är bra då jag kanske om jag har tur kan köpa det då. För att ladda ner det verkar inte som det går. Har inte lyckats hitta ngn som har det iaf.

Har för övrigt valt att inte lägga ut denna bloggen för allmänheten än. Mest för att jag vill öva mig på att skriva för mig själv. (vilket låter dumt när jag skriver allt som om det vore ett brev eller en redogörelse för ngn annan) Men det är så det är tänkt att det ska vara iaf. Min blogg för mig.

Ska hoppa in i duschen oxå. Har ingen lust med det heller. Finns så mycket jag inte har lust med längre för att jag saknar livslust. Jag menar jag har inga som helst pengar. Ingen mat. Ingen flickvän eller ens flört. Skolan går skit än så länge och jag börjat ifrågasätta min egen framtid hur ljus den kommer bli egentligen. Du vet citatet ur 8mile. " When its time to stop living up here and start living down here " Eller ngt sådant. Det börjar kännas igen för mig själv just nu.

Jag måste sluta drömma och ta tag i saker och ting om allt inte bara kommer gå käpprätt åt helvete. Och det skrämmer skiten ur mig. Jag och min far hade ett bråk en gång där han sa att om du inte passar dig så kommer du hamna hos soc. Och just nu om saker fortsätter som dom gör så kommer det ske. Faan.




Nej ska ta mig en cigg nu. Hoppa in i duschen och sen dra iväg till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback