Another Hero

anothermindlesscrime.

Sitter här efter en skoldag som har varit väldigt rolig. Våran lärare är hur bra som helst. Det märks verkligen att han trivs med sitt jobb. Precis som jag hoppas att jag kommer trivas. Men jag har ca 4år kvar jag. Vilket i nuläget känns jävligt tufft då jag inte har pengar till mat, räkningar eller nöjen. Men jag får hoppas att jag får tag i ett extra jobb via akademic work så jag får in lite slantar. Sen måste jag söka bostadsbidrag oxå. Alla inkomster är bra. Deessutom så får jag sluta vara så jävla givmild. Gav säkert bort 5-6 öl igår. Och sånt funkar inte när man är i den ekonomiska situationen jag är i.

Har funderat ganska mycket på det här med relationer och sex det senaste. mest pga av att jag saknar den delen i mitt liv just nu. Har varit riktigt kär 2 gånger och båda gångerna så har jag lyckats få den kärleken jag delade med dom att övergå till någon form av vänskap. Är det så att jag kanske bara borde vara vän med tjejer helt enkelt och inte hoppas på mer? Eller är det något med mig som gör det svårare för tjejer att behålla kärleksintresset men inte vänskapen till mig. Vet itne riktigt och antar att jag aldrig kommer få några svar. Men det hade varit skönt att veta vad det är som är fel med mig så jag kanske kan jobba på det.  Träffade nämligen en söt och trevlig tjej igår som jag försökte flörta med men jag är lite osäker på hur bra resultatet var. Men det märker jag väl nästa gång jag träffar henne.

Ska lägga mig och se på Nigth at the museum nu. Tankade hem den i helgen men har inte hunnit kolla på den än. Efter det ska jag klippa sönder mitt on off kort. Så jag inte kan handla mer på det. För det har jag inte råd med.

Skulle vilja ändra lite i mitt utseende på bloggen oxå även om helvitt känns ganska bra för närvarande. Mest för att jag skulle vilja ha en bild/logga högst upp istället för bara thegreatpretender i text. Får sätta mig och försöka lösa det när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: mady

gör en logga som är 800pixel bred och hur hög du nu vill ha den så är det lätt att lägga in den :)

Postat av: Sofie

helvitt är schnyggt Joel :P

2007-01-30 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback