Första inlägget

Dax att ta oskulden i min nya blogg då. Valde en titel av Freddie Mercury som namn på den både för att jag tycker den passar på mig och att låten är väldigt bra.

Idag har jag varit med och städat i korridoren. Behövdes efter den sjuka efterfesten vi hade igår. David slängde sig över ena bordet fullt med flaskor och glas på så det såg ut som en krigszon i köket. Men jävlar vad kul vi hade. Vill ha fler sånna kvällar.

Imorgon är det skola igen. Vi ska hålla i en disskussion gruppvis. Kommer bli ganska lätt. Men skulle även behöva gå på en musiklektion på morgonen då jag missade den lektionen i höstas men tror inte det blir så. Måste spara på min energi då jag knappt har någon mat eller pengar att köpa mat för. Faan.

Hatar att vara pank. Den som sa att pengar gör en inte lycklig måste ha varit rik. För det finns så mkt problem man slipper när man har pengar. Som att inte ha någon mat. Slipper tänka på att nästa gång du kollar lådan kanske det ligger ett brev från kronofogden där. Man slipper sitta hemma och tråka när alla ens vänner är på fest och har det trevligt. Faan jag vill ha pengar.


Nej jag ska snart ta och lägga mig i soffan och slå på One Tree Hill och se klart på säsong 2 nu tror jag. Sen får jag kolla på nätet om jag kan få hem säsong 3 därifrån. För råd att köpa den har jag inte. :S

Kommentarer
Postat av: Steinmia

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback