Party people

Vaknade nyss och känner mig fortfarande full. Blev en hel del öl igår. Tyvärr så har det försvunnit öl för mig oxå. Vet att Calle fick typ 3. Och David 1 men jag misstänker att david tog fler medans jag var borta för när jag gick hade jag 8 kvar och när jag kom hem var där bara 6. Men jag ska höra med honom imorgon. Skulle behöva duscha nu egentligen men hinner inte riktigt det. Ska vara på skolan om ca 25 min. En snubbe tappa och glömde sin mobil här igår så jag ska möta honom vid skolan 12.

Hungrig är jag oxå men hinner inte ställa mig och fixa ngt. Får ta det när jag kommer hem i eftermiddag. Inte för att jag har så mycket mat hemma men jag får göra mitt bästa och slänga ihop något. Jag menar mina kökskunskaper är ju så förträffligt bra.

Nej jag ska gå och borsta tänderna nu och se om jag inte kan få i mig lite vatten iaf så jag slipper gå till skolan på helt fastande mage.

Kommentarer
Postat av: Baraal

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback