Not just in the mood

Blev lite fest igår. Hade väldigt trevligt. Ända till kvällen avslutades med tråkigheter. Tyvärr. Och jag bryr mig inte om att bror var full. Det han sa gjorde riktigt ont ändå. Så just nu känns det inte riktigt lika bra att flytta hit till hösten. Just nu känner jag inte för ngt alls. Bara försvinna. Inte bry mig om ngn eller något och bara dra.

Skulle vilja skriva av mig helt men med ett snott internet som krånglar och obekväm ståställning för att få det fungera lite så pallar jag inte...

Faaan

Kommentarer
Postat av: Annarki

hm... du har mitt nummer om det skulle vara så att du vill snacka... men det vet du ju redan =) kram!

Postat av: Patrickvilde

Very Good! I love it.

2009-06-19 @ 09:19:48
URL: http://patrickvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback