Då kan du gå i karantän...


Sitter här efter en natt av sömnlöshet. Eller jag har inte ens försökt sova. Blir så när jag får ett nytt spel och tycker det är jävligt roligt att spela. Då finner jag ingen anledning att försöka sova. Dessutom har jag ju ingen skola i veckan. Jo egentligen har jag skola imorgon men eftersom jag slarvat och mitt arbete knasa sig så har jag inte det. Så är det med den saken.

Har iaf bestämt att jag ska åka med Markus när han ska åka och fixa tid för sin tatoo. Bara för att se om dom kan rita åt mig samt kolla vad grejjen på man arm skulle kosta. Eller åtminstonde kanske lägga på såndär lila färg så jag kan se hur det kommer se ut.

På onsdag är det spontanfylla btw. Plats och tid bestäms på onsdag. Som det ska vara. Annars blir det ju ingen spontanfylla utan bara en vanligt fylla ju. :P

Nej nu ska jag sätta mig och spela eller lägga mig framför en film. Kan inte riktigt bestämma mig.

Kram kram Joel

Kommentarer
Postat av: Asgeirjeanette

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback