Home sweet home

Sitter ju som jag skrivit lite löst om tidigare, hemma i lidköping hos mor denna vecka och halva nästa. Känns bra att umgås med mamma, roger, andreas och alla andra sköna personer här. Saknar ju dock karlstad lite. Men jag kommer ju snart tillbaka dit.

Sitter och lånar lite internet av halvbror. Det är därför jag kan sitta och surfa vid den här tidpunkten. Men jag ska snart röra mig hemmåt. Ska ju upp tidigt imorgon så. :S Men hittils har jag alltid vaknat innan klockan ringt så det ska nog inte vara några större problem.

Men nu ska jag sätta mig och tjöta lite skit här. Skriver mer imorgon. :D

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Aline

hej! du är utmanad! kolla in min blogg!

2007-03-08 @ 11:07:05
Postat av: Gjermundfelicia

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback