I morgon minns vi inget...

Bertättade för färjan nyss att jag tyckte hon såg bra ut. Men som alla andra flickor så diggar hon markus. Vilket känns jävligt knas. För jag vill tro att jag ser bra ut. Men bevisen talar för sig själv. jag har inte knullat sen veckan efter midsommar och markus får sig ngt när han känner för det. Har iof en stor respekt för han  få han fråga om det var okej då han vet ,att flickan han har på sitt rum nu, att jag tycker hon är sjukt het. Han satte vänskapen först. Men kännner det att finns det attracktion så varför tveka? jag hade skitit i vilket. Men jag har ju inte fått mig något på ett bra tag. Och då borde jag inte knullat då hon var i ett förhållande.

Men jag kä'nner mig ensam . Tycker inte om det men jag döljer det med leenden och öl. Alla mina tjejkompisar säger att jag bör säga till henne jag drömmer om rakt ut. men jag kan inte det. Hon är i ett förhållande. och jag vill inte pajja det lixom...

Och satan vad tangenterna hoppar när man e onykter. vad glad att jag suddar och skriver rätt. :P


Nej snart blir det s'ängen. ensam och övergiven....


:S
    

Kommentarer
Postat av: Runarjennifer

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback