Ink me

Har suttit och pratat tatuering en stund. Satan vad jag vill gadda mig igen. Får bli till hösten när jag fått lite rätsida på min ekonomi. Sen ska vi bara få rätsida på skolan oxå. Måste ringa och prata med csn i veckan nu och kolla möjliga alternativ. För jag lär få ett U på denna kursen oxå. Hatar att skriva en massa arbeten och shit. Men men det löser sig i slutändan på ett eller annat sätt.

Nej nu ska jag spela lite cs eller ngt annat innan jag lägger mig framför en film.

Kram kram på er alla!

ps. öl är gott. ds

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill också!!!!! Ska ringa efter tid för att fylla i min imon, men det e ju inte riktigt samma som att fixa en helt ny.. till hösten ja, då attans ska jag också ta en till!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback