Just hanging around

Sitter här och lyssnar på när några mediatvåor har en muntlig redovisning om informatörer. Är ganska kul att sitta och lyssna på. Kommer själv ihåg man man stod där och var lite nervös inför uppgiften. Det märks snabbt vilka roller alla i klassen har. Du har festtjejen, plugghästen, snubben som skiter i allt. Klassen clown och den ûberblyga tjejen. Är alltid lika kul att se. Hur folk blir placerade i fack och finner sig i dom. Sen idag så har jag träffat han som kommer vara min handledare under min nästa vfu period. En riktigt skön snubbe. Påminner mig om Klasse ur Klasses frukost klubb. :D Vi kommer nog ha mkt roligt ihop. Ska bara ta hem och lära mig mer om Adobe Freehand. Får se hur det går. :P

Saknar faktiskt Karlstad en hel del nu. Mest att just umgås med polarna i korridoren men även mitt eget rum. Ett ställe där jag kan stänga in mig själv ibland. Även om det känns väldigt bra att vara hemma hos mamma och roger.

Sen har jag börjat läsa igen. Just nu läser jag Neil Strauss - The Game. Självklart läser jag den på engelska. har nästan läst klart hela boken denna veckan och då har jag bara läst på bussen och när jag fått lite håltimma och sånt.

Nej nu slutar denna lektionen så jag ska sätta mig på bussen hem så jag får i mig lite mat. Sen tittar jag nog in hos bror min och lånar lite internet så jag får svara på utmaningen från Aline.

Kram kram Joel

Kommentarer
Postat av: Elin

tjaba! hur länge ska du vara borta från stan då? den här helgen blir vit för min del.. helt otroligt! (har dock druckit igår, idag, och kommer bli imorrn med... men ändå.) duktigt av mej va?!:)

Postat av: Jessica

Så bra bok :)

2007-03-08 @ 22:45:13
URL: http://escaaa.blogg.se
Postat av: Annarki

Hej! Du är utmanad! Kolla in min blogg

2007-03-08 @ 23:46:33
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Aline

:)

2007-03-09 @ 12:41:24
Postat av: Elin Dahlman

Vem har du som handledare?

2007-03-11 @ 16:15:11
URL: http://karlardrinkardansmusik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback