Lucky me

Lyckades självklart sova bort dagen idag så jag missade skolan. Känns bra. Riktigt bra. Sen vet jag inte riktigt vad det är med mig idag. Känner egentligen inte för att skriva ngn blogg men samtidigt så känns det som jag behöver det. Är en konstig känsla lixom. Bloggen är lite av ett beroende typ men ändå inte? Aja hur som helst så skriver jag ju nu.

Ska strax lägga mig framför en film. Tror det blir X-men 1 med kommentator spåret idag. Eller så blir det någon annan. Jag får se vad jag väljer.

Tänkte bara skriva hej kom och kramas med mig och sen tänkte jag inte skriva så mkt mer.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: sofie

Snart kommer jag ringa och väcka dig på morgonen. du försover dig hela tiden!? :O

Postat av: jaanet

hehe illa att försova sig..

2007-03-16 @ 12:22:25
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Aline

jadå, det gick prima ballerina vettu :) Ska jobba ikväll också! Allt väl i joelvärlden?

2007-03-16 @ 15:01:35
Postat av: sofie

för övrigt är det kalas med mig :) hoppas att allt är fint med dig också? :)

2007-03-16 @ 19:54:03
URL: http://soofiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback