Radio Campus

Här starta jag radio campus. Uppskattad av ett par och hörde längt bortom duettgatan. Då kommer några partypoopers från våningen under "som skulle ta ett par öl och prata lite". Så jag var tvungen att sänka. Har man dom högtalarna jag har så ska man spela ashögt. Annars räknas det ju inte. :S Faan... Men vad ska man göra. dom kom iaf och var trevliga när dom sa till. Då får jag respektera dom.

Funderar lite på att hålla lite i campusfesten. Folk får maila in önskelåtar. Hela mitt ljudsystem på balkonen och jag håller i musiken för hela campus. :P Hade varit nice. :D
Men vi får se om jag pallar. :P Det märker vi. Får ta hjälp av färjan annars. Hon e ju sexmästare för turisterna. Så vi kan få lite besök av trio gatan.. :P


Aja ikväll e det fest. :P
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback