Sitting all back of the bus and shit?

 

(om ngn kan vilken film min rubrik är tagen ifrån blir jag impad)



.



 

070310

 

Är på väg hem från skövde till lidköping. Har varit här och hjälp syrran med att köpa lite möbler och fixat lite så hon fick alla avsnitt av one tree hill. Själv måste jag ju vänta till 28:e mars innan nästa avsnitt sänds i usa så den 29:e finns det nog tillgängligt för mig. Känns lite ångest. Speciellt när det var en så sjukt spännande cliffhanger i slutet. Tänker inte avslöja ngt men se det!!!

 

Igår hade jag en trevlig kväll. Är faktiskt ganska intressant att gå ut på krogen nykter och bara analysera människor. Kanske lite för att jag läser The Game just nu men även rent generellt. Sen gör det ju inget att man är lite villebråd för mina halvsyskons tjejkompisar. :D Alltid skönt med lite komplimanger. Även om det finns folk där jag gärna undviker komplimanger från också. Blev dessutom nästan antastad av en väldigt söt flicka. Tänkte jag skulle berätta om det ord för ord typ.

 

Jag stod vid blackjackbordet och kollade på när andra spelade. (är ju fattig och var tvungen att ge speldjävulen något) Då kommer det fram en ganska ung söt jänta och lutar sitt huvud mot min axel och typ halvkramar mig. Eftersom stället vi var på hade en kundklientel på åldrarna 18 till typ 45 så tänkte jag självklart att förmodligen var det ngn äldre herre som raggade på henne och stället är lite ökänt för att tjejer har blivit drogade där, så jag lät henne hållas. Jag frågade hur det var med henne. Hon tittade upp och slöddrade fram att hon ville veta vart garderoben var. Så jag bestämde mig för att hjälpa henne dit. Precis i dörren innan man kommer till garderoben stannade vi och jag frågade var hon hade sin bricka så hon skulle få ut sin jacka. Hon typ kastade sin handväska på mig. Jag trodde jag skulle hålla den åt henne medans hon leta men hon ville tydligen att jag skulle leta. När jag grävde där efter brickan så böjde hon sig in och började slicka mig i örat. Som den gentlemannen jag är, eller iaf försöker fejka mig att vara, så sa jag till henne att det var farligt att jävlas med mig. Hon log och tog min hand och drog mig bort mot jackorna. Hon fick tag i sin jacka och medans hon tog på sig den började hon prata med vakten där som hon kände. Jag hörde något om pojkvän och hennes svar att hon hade många pojkvänner. Då smög jag försiktigt undan in i lokalen igen.

 

Inte så att jag blev rädd eller bakade av för att hon hade pojkvän utan mer för att jag har kommit fram till att jag har ngt av en policy att aldrig ha sex med en tjej för första gången när hon är onykter. Mest för att jag inte vill att hon ska vakna dagen efter, titta på mig och tänka typ ?kvart i två ragg?. Det betyder inte att jag inte kan sova över hos folk jag träffar. Men inte om jag träffar dom direkt på krogen utan gärna då så man iaf har hälsat innan eller har gemensamma vänner eller något sådant. Förutom kvart i två grejen så vill jag inte utnyttja någon för att få knulla lite. Speciellt inte nu när jag inte fått sex på så länge. Jag vet att hade jag velat så hade jag fått följa med henne hem igår men det kändes inte rätt. Jag försöker ju bli en bättre människa.

 

Sen när klubben/baren stängde och det var dags att gå hem så erbjöd jag mig följa en av tjejerna jag förfestat med till hennes dörr så hon kom hem ordentligt. Men hon hade redan skjuts dit av hennes ex som tydligen var ganska svartsjuk av sig så hon ville inte att han skulle se att jag var där också. Så vi stod och pratade en stund. Då insåg jag att jag på något sätt alltid får flickor att att se mig som en schysst polare än någon dom vill dra med hem att knulla. För jag fick otroligt många komplimanger av henne men dom var blandade med orden ?Du verkar ju vara en så schysst och trevlig kille? samt ?jag vill gärna vara bra kompis med dig?.

Jag vet inte varför dom fraserna eller det sättet att förhålla sig till mig är vanligt. Kanske beror det på mitt sätt flörta/ragga eller så är det något annat. Vem vet och jag orkar snart inte bry mig längre. Jag har inget emot att vara polare med söta flickor men ibland så vill jag ju kanske vara mer. Men snäll som jag är så vill jag ju inte förstöra den vänskap vi byggt upp eller håller på att bygga. Så jag håller käft och fortsätter vara kompis. Samma sak har ju hänt med ett par av mina ex. Dom har dumpat mig och istället för att försöka vinna dom tillbaka för att ordna det hela och börja om så har jag funnit mig idet och varit kompis istället. Har t.om. gett dom tips på hur dom ska ragga upp eller flörta med sina nya span. Hur normalt är det på en skala?

  

Vet inte riktigt vad jag egentligen vill ha sagt med denna blogg eller om jag vill ha ngt sagt överhuvudtaget. Jag kanske bara skriver för att få tiden att gå. Samtidigt som jag är lite trött på den här kompisgrejen. Men det ordnar sig nog innan jag gifter mig.


Kommentarer
Postat av: sofie

du tänker så mycket herrn, jag älskar att kolla din blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback