Take your time

 

Blogg 070309 12:44

 

Sitter här på en engelska lektion med Maud. Har precis sett ett stycke ur Crash. En för övrigt mkt bra film. Just nu sitter eleverna och diskuterar vad dom har sett och fördomarna som visas i dom första 15 minuterna. Är ganska intressant att bara sitta här och höra dom prata engelska och se dom interagera med varandra. Engelska är ju ett ämne jag starkt funderar på att ha som mitt andraämne. Men jag är inte klar över hur jag gör ännu. Måste ju klara av mina 25 poäng samt få ordning på min ekonomi.

 

Funderar även på saker jag ska ta upp när jag skriver svaret på utmaning jag fått. Har ju blivit utmanad av både Aline och av Anna. Är faktiskt lite avis på Anna just nu. Just nu är hon på en båt full av bra musik och härliga människor. Hade varit kul att uppleva. Men det får jag säkert göra innan jag dör. Finns mkt jag måste uppleva innan dess. Kanske borde sätta ihop en lista?

 

Sen har jag en extrem huvudvärk för närvarande. Blir nog bättre när jag kommer hem och får i mig lite att äta. För idag har jag inte ätit något alls. Och se en film i totalt mörker hjälper inte så mkt.


Kram kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback