Utmanad

Har under dom senaste dagarna blivit utmanad av både Aline och Anna. Så nu tänkte jag svara på det. Men jag tänker inte utmana någon då dom bloggar jag läser regelbundet redan har blivit utmanade.


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag gillar inte massage:
Vet inte varför jag inte gör det. Nackmassage känns bara obehagligt tycker jag. Får ingen njutning av det alls. Har njutit av massage ordentligt en gång och det var när jag betalade för det. Men jag har inget emot att massera folk. Har man stora händer så är man ganska bra på det. Däremot älskar jag att bli kliad på ryggen.

2. Jag tycker avsugningar är överskattat:
Har träffat en och annan flicka som jag tycker har gjort det skönt men aldrig så jag har kommit eller att jag kännt att jag måste ha mer. Då slickar jag hellre tjejen eller knullar. Men vill en tjej försöka att tillfredsställa mig oralt är jag inte den som nekar.

3. Jag har svårt att säga nej:
Om en kompis ringer mig och ber mig komma över eller någon frågar om den får låna något av mig och jag egentligen inte känner för att titta förbi eller låna ut saken så gör jag det ändå. Tror det har lite med att göra att jag är konflikträdd.

4. Jag bryr mig lite för mycket om vad andra tycker om mig:
Har lite med överstående punkt att göra men jag vill alltid att folk ska tycka bra om mig. Är lite orolig för att personer ska tycka illa om mig. Gillar inte den iden alls. Tror jag utvecklat detta eftersom jag mobbad genom hela grundskolan och inte vill känna mig utanför igen.

5. Jag blir blyg inför flickor jag attraheras av:
Eller jag blir blyg inför dom flesta om jag inte har min mask på mig. Men framför allt söta flickor. Då svettas jag. Tänker för mkt på vad hon tycker om mig. Jag kan överanalysera saker. Typ vad hon säger. Hur hon tittar på mig och så vidare. Har svårt för det motsatta könet helt enkelt. Kan vara därför jag träffat majoriteten av mina flickor via nätet.

6. Jag sköter inte om mig själv:
Jag sover för dåligt på helt fel tider. Jag äter oftast för lite eller inget alls. Jag har hål i mina tänder för ett antal tusenlappar. Min ekonomi är körd i botten. Jag har svårt för att gråta även om jag vet att det skulle vara skönt ibland. Men ibland så rinner det över.


Nu ska jag ju egentligen ge vidare utmaning till 6 personer. Men det känner jag inte för så jag skiter i det!

Btw. Jezzz. tack för ditt sms. Det var kul att läsa. :D  




Kommentarer
Postat av: jaanet

spännande läsning :)

Postat av: Aline

VA?! Den här jävla diskussionen har jag vart med om både en och två gånger förut, och varje gång blir jag lika paff: jag lever verkligen i en föreställning om att alla killar fullkomligt ääääääääääälskar avsugningar. hm. (och innerst inne tänker nog de flesta tjejer som läser detta att "men det är bara för jag inte prövat än" haha)

Ni är så mystiska, ni män, varje gång man tror att man förstått er grej så kommer ni och vänder upp och ner på allt igen. Herrejävlar. :)

2007-03-11 @ 13:24:08
Postat av: Jessica

Hihi, varsågod! Jag måste ju hålla dig uppdaterad :)

2007-03-12 @ 13:09:05
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Mikaltirill

Very useful information. Thank you!

2008-11-26 @ 09:09:46
URL: http://mikaltirill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback