When the words stop to flow...

Känner att jag egentligen skulle vilja skriva av mig men mina ord kommer inte ut. Har suttit länge nu och försökt men det kommer inget. Och det är inte likt mig. När jag mår dåligt så blir det oftast bättre när jag skrivit lite.
Och just nu så mår jag inte bra. Inte bra alls. Mina höga väggar kryper närmare. Skolan går totalt skit och min ekonomi håller på att gå åt helvete. Måste till banken och se om jag kan få hjälp. Sen måste jag fixa skolan oxå det är lite svårare. Har halkat efter rejält. Men vi får se vad som händer.

Det bra i all denna sörja är att jag har fått sommarjobb. På Jysk i lidköping. Så det vet jag iaf. Vad som händer efter sommaren får jag se.

Nej nu kan jag inte tvinga ur mig mer. Ska slänga på en film. Får se om det blir något längre imorgon.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

det kommer gå bra :) jag tror på dig, det där löser du :)

Postat av: Jessica

Ska vi mysa lite ikväll? Prisonbreak o kvällsmackor hemma hos mig kanske?

2007-03-19 @ 12:35:28
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Jessica

Passar bra! Ses då!

2007-03-19 @ 15:12:36
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback