-Men Hasse vad pratar du om? - En fisk.

Sitter på bussen på väg till sista veckan av vfu. Ska nästan bli lite tråkigt att åka upp till karlstad och ha skola igen.. Jag trivs bra i Lidköping. Sen om det är för att jag är nära mor som har lite koll på mig eller om det är bror och alla nya vänner som gör det vet jag inte. Men något är det. Så att sommarjobba här i sommar kommer nog bli ganska trevligt tror jag. Har ju dessutom fått ett helt okej schema. Lär ju inte tjäna lika mkt pengar som förra året men det kan jag ta då får lite mer lediga dagar. Framför allt i juni. Så nu hoppas vi på att badvattnet blir varmt fort så man kan ha många dagar vid stranden de dagarna man blir ledig.

 

Men jag skulle vilja skriva av mig lite om helgen i denna blogg också. Har varit en hyffsad helg. I fredags så åt vi middag hela familjen. Alltså jag, mamma, roger, emily och rebecka samt rebeckas pojke niklas. Var otroligt trevligt att kunna sitta ner som en familj och umgås. Så jag hoppas för mammas skull och för allas våran skull att det håller i sig. Men eftersom syrran bjöd mor hem till sig på lördag (den 12:e) så antar jag att det ser ut att göra så.

Sen efter resturangbesöket i lördags så blev jag ?kidnappad?. Fast det är nog den sämsta kidnappningen jag varit med om. Blev tillsagd att ta en buss ut till vinniga och där skulle jag bli mött av min kidnappare för att vandra till deras fest. Lilltösen är inte så bra på att kidnappa. :P Väl där träffade jag många trevliga. Träffade även hon jag är lite nyfiken på. Men hon sa knappt flaskhals till mig. Sen bar det av in till stan. Och jag var trött så jag tänkte gå hem när dom gick in på krogen, eftersom jag inte bara var helt slut utan även var relativt pank. Så när jag stod där och sa hejdå så ryckte en av flickorna tag i mig och sa lite slöddrande att på hennes födelsedag, (vilket det var) så fick jag inte gå hem. Utan jag skulle med in. Sen tog hon mig under armen och gick och betalade in mig. Så hemgången gick inte så bra. Väl inne på Corners var det ganska dött. Men lite trevligt var det allt. Hon jag är nyfiken på (vi kan kalla henne fröken fisk, så har jag börjat med kodnamn i min blogg också som alla andra mina bloggvänner) sa fortfarande inte flaskhals till mig. Senare på kvällen såg jag henne slänga på sig jackan och gå hem själv utan att säga hejdå varken till mig eller ett par av dom andra av hennes vänner. Så jag vet inte var det var med henne. Men vid den tiden hade bror min kommit ut till krogen. Och fuller var han. :P Så när det stängde fick jag ju valla hem honom. Tog lite tid på torget när han skulle prata religion med snubben från missionkyrkan som bjöd på kaffe där. Men hemmåt kom vi. Jag ville fortfarande gå och lägga mig men fick inte det utan var tvungen att följa med upp till en polare och ta en öl. Sen efter den ölen så sa jag att nu skulle jag hem.  Och trots protester så gick jag. Sen somnade jag och då var klockan runt 5 typ.

 

Lördagen spenderades i sängen. Sov bort hela dagen. Och jag överdriver om jag säger att jag var vaken i 6 timmar under hela lördagen. (om man räknar ifrån det att jag la mig på fredagnatt/lördagmorgon) Så otroligt trött var jag.

Och igår söndag så var det konfirmation för yngsta syster som var jättefin i sin frisyr. Trots att jag höll på att må dåligt över att vara i kyrkan. Och det enbart på grund av det kändes så sekt liknande. Hon konfirmerades i Pingstkyrkan. Och en kyrka som har personer som dom kallar sina ?äldste?. Är något som får mig att störa mig lite. Präst eller pastor okej, men äldste? Och har man dessutom kurser i tro. Så blir jag rädd. Efter det var det middag hos mormor med kaffe och kaka. Sen åkte vi till susan och stefan och där drack mor och roger kaffe igen. Innan vi åkte hem och åt pizza kollade på hockeyn och jag gick över till bror en stund och umgicks.

På söndag morgon så messade jag fröken fisk och frågade om hon hade lust att hitta på något senare på kvällen. Needless to say så fick jag inget svar. Så där vet jag inte hur jag ska göra. Funderar på att skicka ett sms från nätet i skolan idag och säga rakt ut att jag är nyfiken på henne och sen få hon säga hur hon vill ha det. Men vi får se.

 

I övrigt så fick jag min första utlösning på 2½ vecka igår. Det var kladdigt. Och igår tog jag inget lyckopiller. SÅ jag är helt övertygad att det är det som pajade min kväll/natt med fröken fisk. Tyvärr. Jag som ville knulla skiten ur henne. Hårt, Brutalt och Kärleksfullt ska det vara.

 

Vad mer ockuperar min hjärna för tillfället. Finns mkt men en hel del jag inte ska skriva om här i bloggen då det varken är helt genomtänkt eller så är det något som bör hållas för en själv. För även om jag öppnar mig mkt för er läsare så finns det vissa saker som jag håller för mig själv. Sånt man kan berätta och prata om mellan fyra ögon.

 

Ska avrunda med ett låttips för alla er där ute. Satchel med låten Suffering. Så otroligt vacker. Perfekt låt att åka buss när det regnar och är grått ute och man skriver blogg.

 Kram på er. And fuck you to!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kanske inte ska slänga pillren på en gång om du inte mår bra. Tänk igenom det först, finns viktigare saker än sex, har jag hört! :p

Postat av: Annarki

hahaha "hårt, brutalt och kärleksfullt!"
när kommer du hem egentligen?? saknar dig...

2007-05-08 @ 10:07:43
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: PETRA

JAG GILLADE DET DÄR MED HÅRT OCH BRUTALT HEHE

2007-05-10 @ 13:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback