A long time ago...

Var längesen jag var här och skrev av mig. Förlåt. Det beror inte på att jag inte har behövt skriva av mig utan mer på att jag varit utan internet. Sitter just nu på min vfu plats och skriver på en dator som står typ mitt i lärarrummet. Så vad jag gör på denna dator ser alla. Och att öppna mitt innersta för er som läser det på nätet är helt okej men allt vill jag inte dela med mig av till mina lärarkollegor.

Tiden sen jag åkte från karlstad har varit både upp och ner. Har hänt väldigt mkt. På både gott och ont. Vet inte riktigt vart jag ska börja skriva för att få av mig allt.

Kom till far när jag kom ner och åt massa tårta och sånt. Han fyllde ju 50 år så släkten var där och så. Jag sov mest bort hela den dagen. Vilket jag tyckte var skönt men pappa tyckte inte riktigt lika mkt om det. Vfun har varit väldigt trevlig. Trivs bra här och i min framtida yrkesroll även om jag inte testat på det så pass mkt med att planera egna lektioner och sådant ännu. Men det kommer nog denna och nästa vecka så. Nu helgen har det festats en hel del. Har varit riktigt trevligt att umgåtts med mina halvsyskon och deras vänner som nu har blivit lite av mina vänner oxå. Dessutom så har jag fått mig lite oxå. :P Finaly. Tyvärr har jag inte kunnat prestera så bra som jag hade velat. Har märkt en biverkning på mina lyckopiller. Men tänkte försöka ringa till läkaren idag sen och se om det finns ngt man kan göra åt saken. Kan inte gå in på problemet helt just nu. Men med en så vacker och sexig tjej borde han där nere inte dö så ofta och så tidigt om jag säger så.

Men nu ska jag sätta mig och dricka lite kaffe och se hur min dag kommer se ut.
Ska försöka skriva lite mer här nu så ni inte glömmer bort mig.

Saknar er i karlstad!
Kram kram Joel

Kommentarer
Postat av: Elin

nu är vi anmälda till studentiaden iaf! måste dock påpeka att det var på fyllan jag anmälde oss, så vi heter typ va fan som helst eller nåt sånt... :) jag betalar idag så får ni ge mej pengar sen...

Postat av: Jessica

åååh vännen! Va kul att du fick dig nåt! Hoppas det är nån riktigt mysig tjej, för de e du värd!!!!

Här e allt riktigt bra, o veckan har varit helt totalt jävla galen!! Saknar dig jättemycket!!

Kram

2007-05-02 @ 14:31:42
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback