En liten fråga.

Med tanke på mitt inlägg under. Eftersom majoriteten av dom jag vet läser min blogg är tjejer så undrar jag lite om tjejer värderar och analyserar sina sexuella prestationer i efterhand lika mkt som vi killar gör?
För vi funderar på vad vi kunde gjort bättre, hur vi skulle gjort för att hålla på längre, om tjejen fejkade eller om hon kom på riktigt, hur många gånger hon kom, kommer hon vilja ha mer sex, kommer hon prata om hur jag var i sängen med sina kompisar eller glömmer hon helst bort mig. Det är iaf sånna tankar som far runt innanför mitt pannben.

Men hur funkar ni tjejer?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Eftersom du vet hur jag e så kanske den här kommentaren e lite onödig, men tänkte svara ändå. Jag analyserar ofta min prestation i sängen, vilket troligen är helt onödigt, då jag väldigt sällan tänker på hur den andra parten har presterat. För min del är det mer så (vilket jag tror gäller för de flesta tjejer och killar) att om någonting inte fungerar/går fel/känns konstigt så känns det som om det bara e mitt fel och att jag borde skämmas över det.
Sex är något som är så utlämnande och intimt så man känner sig därmed väldigt sårbar i de situationerna, speciellt om man har sex med någon där kommunikationen kanske inte är så bra eller kommer så naturligt. För kommunikation i sängen är, som vi alla vet, sjukt viktigt för att sexet ska bli riktigt jävla bra.
Ja, det var mina tankar runt det ämnet... eller nåt.
Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback