Fiddle in the stream

Sitter hemma hos en polare till mina syskon här i lidköping och kollar på hockeyn. Kan väl säga att det är min polare oxå men så väl känner jag henne inte riktigt. Men det är ganska så trevligt men jag sitter väldigt mkt i mina egna tankar. På något vänster så vet jag inte hur jag ska hantera hela situationen med hon jag umgicks med i helgen som gick. En del av mig vill höra av sig för att se om hon är intresserad av att träffas mer samtidigt som jag hörde från halvsyster att hon tyckte det var lite pinsamt att träffa morsan och roger. Så jag är lite villrådig. För jag vill inte skrämma bort henne, samtidigt som jag inte vill verka helt off heller för hon är intressant att lära känna mer. Sen om det är som kk eller något annat vet jag inte riktigt. Men i första hand som kk. För just nu känner jag mig ganska så instabil så jag ska nog inte starta något nytt seriöst. Men det hela löser sig nog. Lär ju träffas fler gånger på fester och sånt och då får jag ju se vad som händer.

Annars idag så har jag fått mitt schema för sommarjobbet. Ska bli skönt att få jobba och få lite pengar. Även om dom lär försvinna lika snabbt igen till räkningar jag ligger efter med och sånt men det är skönt att bli av med dom oxå. Så jag kan få min ekonomi att gå runt igen. För som jag lever just nu kan jag inte fortsätta.

Nej nu ska jag gå ut och röka och se om jag kan luska ut ngt skvaller från syster. Så mina tankar kan lugna ner sig lite. Oavsett riktning.

Kram kram Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback