I know im bad

När jag inte skriver lika ofta nu när jag har tillgång till internet. Finns så mkt annat man kan göra istället ju. Som att porrsurfa eller spela cs. Eller tanka hem film och titta på. Såg spiderman 3 härromnatten och shooter oxå. Två bra filmer faktiskt. Var helt nöjd. Även om jag tyckte storyn i Spiderman var lite konstig. Men specialeffekterna var välgjorda. Iaf vad jag såg på min kassa screener. :P

Idag har jag gjort min näst sista dag på vårterminen. Nu har jag bara opponeringen kvar. Ska slänga ihop ett arbete oxå. Tänkte jag skulle börja med det imorgon lr till helgen om jag får lite tid över. Annars blir det nästa vecka. Så det ska vi nog klara av. Ska skriva ett arbete till bus kursen oxå. Samt försöka fixa så jag får poäng i big bang oxå. Så får jag lite rest på estetkursen. Så fixar vi det till hösten..

För jag är jävligt kluven. En del av mig vill ta paus från skolan och komma ikapp ekonomiskt. Sammtidigt som jag är lite rädd för att om jag tar ett uppehåll nu så kommer jag inte kunna komma tillbaka. Känner mig själv lite för väl. Får funderar på det ett tag till helt enkelt. Sen bestämma mig för hur jag ska göra.

Nej nu ska jag jaga lite basketboll så jag och markus kan dra ut och öva oss lite inför imorgon. :P

Kommentarer
Postat av: Annarki

jag vill oxå spela cs!!!

Postat av: Jessica

Spiderman var riktigt nice på bio faktiskt. Cool :p kul att du är tillbaka i stan, vi hoppas du stannar med! Kram

2007-05-17 @ 14:01:08
URL: http://angeldust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback