Just like a story

... that never should have been told.

Vet om att jag inte skrivit på länge. Beror på mkt saker. Dels att jag inte kännt mig motiverad för att skriva av mig plus att mkt av det som jag har besvärats av på sistone inte passar att dela med sig av till allt och alla. Har iaf tagit ett par beslut som kommer att visa sig inom en snar framtid. Pallar inte skriva dom här och nu utan det kommer senare under veckan. Ha tålamod med mig.

Campusfesten igår var riktigt trevligt. Massor med människor och god stämmning. Är bara glad över att jag lämnade festen innan den spårade ur på allvar. För det gjorde den tydligen.

Idag har det bara varit att chilla och ta det lugnt. Sett på massa med tv med korridorsfolket. Skönt...

Nej nu ska jag spela cs lr nått. Koppla bort tankarna lite....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Såg dig på campuz, i konstiga byxor :p vi var bara där och kollade en snabbis, för mycket svin fylla faktiskt för att stanna.

Postat av: Gustavmariann

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-09-30 @ 08:19:13
URL: http://gustavmariann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback