Last day

Of the vfu.

Så imorgon blir det upp till karlstad igen. Faan det är tre veckor sen jag var där senast. Saknar vännerna där uppe. Ska bli trevligt att träffa dom igen. Ska dock inte bli lika roligt att kolla posten och allt sådant. Lär ha lite tråkiga brev och tyvärr så lär det inte vara några beundrarbrev med naken bilder i. :/ Men man får väl hoppas åtminstonde. :P

Ikväll blir det filmkväll hos bror. Ska bli skönt att bara slappa. Tänkte låna hans telefon och smsa fröken fisk oxå och erbjuda henne en sovplats hos mig om hon vill. Tror knappast hon kommer svara på det men som sagt. Hoppas kan man allt lite. Vill ju leka med min tunga både lite här och där på henne. :P

Nej nu ska jag ut och röka för att sedan gå och ha medie ettorna i mediekunskap.´
Nästa blogg kommer imorgon.. Kram kram Joel

(Dagen låt: Exile - Kiss you all over)

Kommentarer
Postat av: Erlendstine

Great site! Thanks for letting me look around. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback