Men rabies

kollade precis på avsnitt 19 av OTH. Faan vilken cliffhanger. Det är så man blir helt störd. Egentligen borde man ta hem resten av säsongen när det kommer ut och inte kolla på det direkt när man får ner det så man kan kolla hur det går. Men orka det. Nu måste jag ju vänta en vecka till innan jag får tag i nästa avsnitt. Faan. Rabies oxå.

För övrigt så har jag inte lyckats somna ännu. Som ni kanske märker. Vi kör en helnattare helt enkelt. Får ta igen det ikväll. Och idag så blir det att fota lite. Kanske käka ute. Funderar stark på att göra det. Inte för att jag egentligen har råd men jag känner att jag måste unna mig något nu när jag bara har ett par dagar kvar.

Och jag måste duscha. Känner hur jag ligger här naken i min säng och doftar svett. Även om man egentligen inte kan dofta svett utan mer lukta eller stinka. Då ordet dofta egentligen är något positivt. Vilket svett inte är förutom för vissa som tycker det luktar manligt och blir sexuellt exhalterade.

På tal om sex ja. Knulla hade inte varit fel. Även om jag är mer i en kramas och bli kär period just nu. Har inte drömt om flickor från förr på bra länge nu. Vilket är otroligt skönt. Nej det är riktigt jävla skönt. Så även om min nya start inte blev som jag tänkt mig så kanske jag nu är redo att verkligen gå vidare med mitt liv. ??

Nej nu blir det slänga på en film.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rymdkatten

Håller med, cliffhangern var inte riktigt att leka med. Den där Lucas asså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback