Photoshop



Har fått hem lite roliga podcastguider från moderskeppet.se där en härlig snubbe förklarar hur man gör vissa saker i photoshop. Och jag som har svårt för att läsa mig till saker utan heller ser någon annan göra det och sen härmar för att sedan leka med det blir ju självklart jätteglad. Massa nya roliga saker som jag kan nu. Ska nog försöka få ihop pengar och beställa hans båda dvd filmer om photoshop oxå så kanske man kan lära sig ännu mera. :D






Har btw haft det lite roligt i wow oxå. Spelade lite med Pyro och sprang omkring. Var mest klantig men lite kul var det allt. Är mer inne på cs än vad jag är på wow tyvärr. Hade varit nice att vara lite högre level än vad jag är nu. Men men det är ju mest bara ett tidsfördriv för mig så. :P

Annars så allt totalkaos. Laddade in bilderna jag tog från markus spelning samt campusfesten idag. Och självklart så trodde jag att dom låg inne allihopa för programmet var klart. Så jag deletade dom från kameran. Och så finns dom inte på burken. Grattis Joel. :P Men som tur är så har markus alla bilder så jag får be honom packa dom och skicka över dom. Lite tråkigt med campusfestenbilderna  men det var ju typ bara 20 st så. Hoppas kommiteen får tag i andra bilder...

Nej nu ska jag vila en stund så jag orkar fota färjan idag. Plus att jag måste låta mitt OTH avsnitt tankas ner oxå.. Verkar gå jävligt segt. Men men det är väl klart när jag vaknar hoppas jag. :D

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: jaanet

nice bild :)

Postat av: Petter

Jahaja, här ligger min underbara nuna ute för alla att beskåda. Trevligt! :D

2007-07-11 @ 00:01:12
Postat av: Bredeamy

Brilliant site. Cheers.

2010-03-03 @ 14:13:52
URL: http://bredeamy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback